15.12.10

jeg vil jeg vil jeg vil.

jeg vil så mange ting hele tiden. og ligeså snart jeg tænker dette, hører jeg samtidig min mors stemme "man kan ikke det hele". JAMEN, iiiiiiiiiiiiiiih. JO man kan!

- jeg vil flytte - NU! jeg vil have mit eget. sidde i min sofa, i min stue, drikke kaffe og putte med uldsokker. jeg vil gøre hvad der passer mig. jeg vil sove ude uden at skylde nogen besked. jeg vil indrette, lave mad, planlægge mit eget liv. jeg vil invitere mor og far på besøg. som hjemmeboende ville dette være mindre ligegyldigt! kom hid, lejlighed med badekar, altan, pejs, god udsigt, rustikt badeværelse med gulvvarme, nyistandsat køkken, 3 værelser, fed location og billig!
- jeg vil til paris - my love! jeg vil genopdage hyggelige gader, travle high-streets, mine franske kollegaer, bylivet, øerne, Seinen, kagerne, kaffen, stemningen, lækre suit-men, franske chiks i cashmere, sproget, komplimenterne, rytmen, metroen, finurlighederne osv x 1000. Billetten er kun 500kr tur/retur. Men lejlighed mangler. kom hid!
- jeg vil have alle mine julegaveønsker opfyldt. min liste rummer nær 20 ønsker. og jeg får gaver fra 3. det er som om proportionerne er forkerte.

der er helt sikkert en masse andet jeg også gerne vil. kan bare ikke komme på det!

2 comments:

  1. Du vil gentage en rygsæks-succes med din veninde Cille, for det vil hun gerne med dig <3

    ReplyDelete
  2. Haha, det lyder som en ret fantastisk Københavner-lejlighed den dér. Held og lykke med det, babe ;)
    <3

    OG DU VIL TIL LONDON!!

    ReplyDelete