26.1.12

Film skal ses i biografen

Igår havde jeg arrangeret en lille opkvikkende bytur for min mor, som i længere tid har været plaget af alt mulig dumt. Så jeg bad hende møde mig på Frederiksberg metro station kl 17.30 igår. Mere vidste hun ikke. Ud over at hun skulle være ikke-mæt. Jeg fortalte hende på dagen at vi ville starte med at se os om efter et sted at spise - og det er så heldigt, at når man kommer op fra metroen står man udenfor en fin og hyggelig café i en gammel stationsbygning. Så vi spiste burger (almindelig og vegetar med falafel) og drak vin. Derefter havde jeg reserveret billetter i falkonerbiografen til filmen Niceville. En rigtig fin og humoristisk film, der trods sit dystre tema (udnyttelse af sorte menneskers arbejdskraft og racediskrimination i USA) var skøn at se sammen med sin feministiske mor :)
Håber denne aften har kunnet lette hendes humor en smule. Jeg hyggede mig ihvertfald og nød min mors selskab.

Falkoner Bio
Niceville
Metropolitain

No comments:

Post a Comment