3.2.12

Art of Blogging

Jeg er fan af blogs. Men forstår samtidig godt skepsis og uforståenhed. Jeg holder af selv at blogge, og dvæle rundt i egne gamle indlæg. Jeg læser eller checker flere gange om ugen forskellige blogs, her kommer min personlige favoritliste.


Mode og idéer:


Indretningsidéer til hjemmet, tøj, shopping, sko og smykker er primært hvad jeg nyder ved denne blog, og hovedsagligt emnerne der er at finde på siden. Lækre (ofte) s/h billeder.


billeder fra vildekaniner



Mad:


Super lækre billeder, spændende og sunde opskrifter og en ung lækkerbisken af en blogger.

billede fra mynewroots




Lækre retter, lækre retter i lækre omgivelser. Bare eyecandy, der får munden til at løbe i vand.

billede fra roostblog.


Bolig og indretning:


En svensk snack af boligblogger - skønne, lyse og brugbare billeder med inspiration til eget hjem. Ofte skandinavisk stil og design. Dog også en del inspiration til drømmene!!


No comments:

Post a Comment