13.6.14

THE END OF AN ERA


Hovsa. Jeg blev bachelor i dag! (hvis jeg består mine eksamener altså) Nu går det laaaaang tid før jeg igen åbner en bog (en akademisk en af slagsen ihvertfald) Hurra for mig og hurra for de første 3 år på uni er gennemført! Tak for blomster til mor Helle og far Niels og for de støttende tanker fra alle jer andre. I aften er jeg fri, skal brænde alle mine noter og fejre mig selv.... THE WORK ENDS HERE!! 



Nu skal jeg finde på noget nyt at gå op i. Måske lære det her;



Om lidt forlader vi huset i Dunedin og gør de newzealandske landeveje usikre. Farvel til Ritchie House.



Og så glæder jeg min bare til at komme hjem til dem her;



Også tak til Cille, Rikke og Røskva for bachelor-gaven jeg fik inden jeg rejste fra Danmark.

1 comment:

  1. Kære Maria - 1000 gange tillykke med BACHELORRRRRRRRRRR. Vi glæder os til du kommer hjem så vi kan forkæle dig. knus Inger og fam.

    ReplyDelete