16.1.14

When in Singapore...





Tiden går!
Kære alle der læser med.
Jeg forlod Danmark for 27 dage siden. Jul i Singapore, nytårsaften på Bali, en uges ferie alene med Jonathan og tilbage til Singapore. Alt sammen har været helt igennem fantastisk og magisk. Ikke mindst tiltrængt efter en meget stresset periode det sidste halve år hjemme i København. Jeg nyder virkelig godt af bare at slappe af og lave lige hvad jeg har lyst til, lige når jeg vil. F.eks. svømmer jeg i poolen eller løber en tur. Spiser bær og hjemmelavet müsli. Drikker lemonade og soler mig. Eller køber ny kjole med striber. Det bedste er at man får tænkt en masse tanker og kommer i tanker om søde minder med alle mine dejlige veninder og min familie. De fleste praktiske ting og alle omstændigheder angående New Zealand er ved at være på plads. Det vil sige at jeg er ved at være klar til at forlade dette midlertidige hjem i Singapore og drage ud mod nye eventyr. Det er en helt særlig følelse af frihed at kunne pakke sit liv ned i en taske på et kvarter og svinge den på ryggen som en snegl. Jeg sender en masse varme tanker fra Singapore til alle der læser med.
Kærligst Maria
ps. kan man se jeg arbejder på mine armbøjninger (;

Det er forestillingen om lykke som et realistisk mål, som man kan tage positive skridt til at opfylde - "Kunsten at leve lykkeligt" af Dalai Lama, p. 25





No comments:

Post a Comment