28.4.14

HURRA I NEW ZEALAND

Her har jeg fødselsdag om efteråret.

Søde venner siger tillykke...

... og skåler på min fødselsdag hjemmefra

Morgenbord på en café, gaver fra Danmark og blomster fra Jonathan

Dagens kage

25 år! Vi startede dagen på en hyggelig café med økologisk og lækker morgenmad. Jeg fik skypet med mine forældre inden jeg havde et par timer på uni. Bagefter mødtes jeg med Jonathan, Chi og Brooke til en kop te. Og fik gaver fra pigerne hjemmefra. Aftenen havde jeg faktisk planlagt skulle bruges på en bar med lidt blandede venner til drinks. Men mit humør var ikke til det så jeg aflyste og brugte hele aftenen hjemme i køkkenet med Chi, Brooke, Jonathan og nogle andre fra huset. Vi bagte chokoladekage og hørte musik i nattøj. Efter at en masse skønne mennesker hjemmefra havde fundet vej til mig med en fødselsdagshilsen - selvom jeg ikke er på facebook mere - sluttede jeg dagen af med at føle mig virkelig holdt af. Lige som man skal føle på ens fødselsdag. Jeg blev forkælet med gaver og blomster fra nær og fjern, god mad og dejligt selskab. Tak til alle der tænkte på mig på min store dag - et kvart århundrede. Pjeuw - jeg må hellere holde en STOR fest når jeg kommer hjem.

No comments:

Post a Comment