28.3.14

CAMPING AT LONG BEACH

Tag dine flatmates. En sovepose hver. Brænde, skumfiduser, og campinggrej. Et par surfboards, strandbolde, varmt tøj og pandelamper. Så har du min weekend sidste uge. Vi tog til Long Beach og sove i en hule. Efter en dag på stranden med boldspil og sol lavede vi bål i hulen og lavede mad over ild. Til dessert var der ristede skumfiduser imens vi varmede os ved ilden og sad og så ind i flammerne. Næste morgen lavede vi snobrød med sirup til morgenmad.



Flot fyr

Brooke


Vores ly for natten 


Must-do

"Me and the Gang" - de bedste beboere fra 26 Heriot Row


Caleb

Joy, Chihiro, Ryan og Rose
Rose med sit surfer-look


Solopgangen næste morgen




Nisse.

De fleste billeder her er taget af Johnny - mit kamera føler sig intimideret af hans kæmpe Nikon! 




1 comment:

  1. Det er så skønt at følge med i alle de vidunderlige ting i foretager jer. Jeg er sikker på at det er netop fordi I selv er så dejlige mennesker, at I tiltrækker folk med samme sind. Glæder mig til jeg igen kan se jer lidt oftere. Knus fra moster Inger

    ReplyDelete